BİLARDO TURNUVASININ HATIRLATTIKLARI.


Haber sitelerinde dolaşırken ilçemizde bir bilardo turnuvası haberine rastladım. 

Belediyemizin katkılarıyla Pelit Bilardo tarafından düzenlenmiş “Istakadan İstikbale- Engel olan yok” adlı turnuva özel olarak engellilere yönelik yapılmış. 

En önemli yönü de Dünya Şampiyonu Bilardocumuz Semih SAYGINER'in büyük tevazu göstererek turnuvaya gelmesi. 

Düzenleyenleri, katılanları, katkı sağlayanları, emek harcayanları kutlarım.

Bu haber beni yıllar öncesine götürdü.

 



 Fehmi Erdurmaz ve Osman Kutlu kardeşlerimin önayak olmasıyla (eğer isimlerini şu an unuttuğum başka arkadaşlar varsa çok özür dilerim) İlçemizde Türkiye Bilardo Şampiyonası'nın bir etabını düzenlemeye karar verdik. Verdik ama beni aldı bir telaş. O zamana kadar bilardoyu kahve köşelerinde oynanan bir oyun olarak görüyorum. Bende öyle bir önyargı oluşmuş. Koskoca Spor Salonunda nasıl olacak? Ya kimse gelmezse? Rezil olacağız.

Allahtan ilçemizdeki bilardocular, belediye personelimiz, ilçe spor müdürlüğü görevlileri ve diğer yetkililer çok özverili çalıştılar.

Turnuva günü spor salonunu görünce hayretler içinde kaldım. Bırakın dolmasını, spor salonu almadı bile. Ne kadar çok Bilardoyu seven varmış. İlçemiz Müftüsü (kulakları çınlasın) Veysi PATIR hocamız bile oradaydı. Protokol tam kadro salondaydı.

Semih SAYGINER'i ismini duymamıza rağmen kendisini tanıma şerefine o zaman erişmiştim. Çok alçak gönüllü, esprili , hazırcevap ve sportmen bir kişilik izlenimi bırakmıştı bende.

Söz konusu haberde görünce aklıma o şampiyona geldi. Ve de Pelit Bilardo yetkililerine de, beni davet etmedikleri için dostça sitem ediyorum. Semih SAYGINER'e bir kez daha “merhaba” demek isterdim.

Kalın sağlıcakla.