BUGÜN 23 NİSAN...

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımızı kutlar, tüm hemşehrilerime sevgi ve saygılarımı sunarım.
Bugünün anısına eski yıllarda 23 Nisan Kutlamaları gereği Belediye Başkanlığı , başkan yardımcılığı ve meclis üyeliklerine getirilen kardeşlerimin fotoğraflarını ve küçük bir anımı paylaşıyorum.





KÜÇÜK BİR ANI
18 Nisan 1999 Pazar günü yapılan seçimler sonucu seçilmiştik. 23 Nisana kadar sonuçların kesinleşmesi, mazbataların alınması ve Belediyede devir-tesimyapılması gerçekleşmemişti. Ama sevgili Onur GÖKSU ağabeyimiz bana büyük jest yaparak "bu 23 nisana senin çıkman lazım." diyerek o yılki törene Belediye Başkanı sıfatıyla benim katılmamı sağladı.
O yıllarda 23 Nisan  törenleri bütün ilköğretim okullarının katılımıyla ilçe stadyumunda yapılıyordu. Gösteriler bitince bütün okullar toparlanır ve geçit töreniyle protokolün önünden geçerek stadyumu terkederlerdi. Önce bayrak ve flamalar geçer. Onlar geçerken bütün tirbün ayağa kalkar, resmi ünifomalılar selam verirlerdi. Bayraklar geçtikten sonra gösteri grupları geçmeye başlar. Onlar geçerken herkes oturur ama Kaymakam, Garnizon Komutanı  ve Belediye başkanı  tüm okullar bitene kadar ayakta dururlardı.
Hepsi ilköğretim çocuğu olduğu için normal yürür gibi, tirübünde ailelerine bakarak, el sallayarak hatta birbirleriyle şakalaşarak geçerlerdi. Ben ilk defa o tür protokolde yer almanın acemiliğinden  ve de kendimi kaptırmamdan olacak askeri bir "hazırol" durumundayım. O sırada geçenler arasından bir gruptan " aaa Hayri abi" , " bak Hayri abi nereye çıkmış" diye birbirine seslenen ve sonra bana "Hayri abiiiii" diye bağıran ve el sallayan çocuklar gördüm. Bunlar bizim küçük takımın basketçileriydi. Nerdeyse " Bu akşam antreman var mı?" diye soracaklardı. Ne yapacağımı bilemez ve hazıroldan ayrılamaz haldeydim. Kafamla gözümle işaret yapmaya çalışıyorum. Bu arada birlikte ayakta durduğumuz Kaymakamımız M.Kemal KESKİN ve o zamanki Garnizon Komutanı Hasan Binbaşı'nın kıs kıs güldüklerini farkettim. Bu arada ben de acaip terlemiştim.
Neyse tören bitti. Kaymakam bey bana " Geçmiş olsun" diyerek, "acaba bir haltmı yedim" sıkıntısı yaşayan benim içimi rahatlattı. Beraber güldük. İlk 23 Nisan törenim böyle sevimli geçmişti. 

23.NİSAN.2004



23.NİSAN.2004



23.NİSAN.2005


23.NİSAN.2005
 


23.NİSAN.2006


23.NİSAN.2006