BELEDİYE BAŞKANLARININ EVRAK-I METRUKESİ

Teknolojiye uzak ve soğuk bir insan değilim. Özellikle bilgisayar teknolojisini elmden geldiğince, kafamın aldığı kadar takip ederim. İşlerimde ve günlük hayatta bilgisayar teknolojilerini kullanmayı severim.
Hatta bu yüzden 1995-96 yıllarında "Abdurrahman Çelebi" pozisyonunda Ticaret Meslek Lisesinde 2 yıl geçici bilgisayar öğretmenliği yaptım.
Eczanelerde bilgisayarın b si yokken benim eczanemde işlerin bazıları bilgisayarla yürüyordu.
Belediye Başkanlığı yaptığım dönemde de, bilgisayarlardan yararlanılmasını ön planda tutmaya çalıştım.
 


Mustafakemalpaşa harita ve planlarının dijital ortama aktarılması, kent bilgi sisteminin altlığının oluşturulması. Evrakların taranarak arşiv oluşturulma çalışmaları, internet sitesinin kurulması v.b gibi  bir çok çalışmaları yaptık.

Bu arşiv taramaları sayesinde bazı eski belge ve yazıların dijital ortama aktarılıp "yok olmaktan" kurtulduğunu düşünüyorum.

Şimdi bunlardan "Belediye Başkanlığı" ile ilgili birkaç belgeyi paylaşmak istiyorum.

İlki 12 Eylül 1980 askeri darbesi sonucunda Belediye Başkanlığına atama yapılması , ve bu başkanın Kaymakam'ın emrinde çalışacağı belgesi.


İkici ve üçüncü belgeler, Mustafakemalpaşa, Tatkavaklı,Ovaazatlı'nın atanmış Belediye Başkanlarının görevden alınıp, yerlerine yenilerinin atanması ile ilgili.




Dört , beş ve altıncı belgeler yapılan mahalli seçimler sonucu seçimle gelmi şbelediye başkanlarına verilen mazbatalar.





Onu GÖKSU ağabey ile kendimin 1999 mazbatalarını şimdilik bulamadım. Belki ileride bilgisayarın bir yerinden çıkar.
Sevgi ve saygılarımla.