MUTLU VE MESUT KÖYÜMÜZ.


Öyle bir toplum haline geldik ki bütün değerlerimiz altüst oldu. Günlük hayatımızda , kişisel hayatta kesinlikle kabul etmeyeceğimiz şeyleri siyasette alkışlar hale geldik.




Düşünün ben sizin evinize ve işyerinize el koydum. Hatta tarlanıza da el koydum. Siz yıllarca ailece çalışıp çabalamışsınız. Bu malları edinmişsiniz. Ben gelip “Bundan sonra bunlar benim.” dedim. Ne yaparsınız? Araya aracı sokup evinizi benden kiralar mısınız? Sonra da bana teşekkür eder misiniz?
Ama bir köyümüz teşekkür ediyor. Büyükşehirin el koyduğu köy otobüsünü torpil koyarak büyükşehirden kiralamışlar. Aynı zaman da sularını da kooperatifleri aracılığıyla dağıtmaya ve paralarını toplayarak büyükşehire aracılık etmeye “hak kazanmışlar”

Bu köyümüzün “ileri gelenleri” bu durumdan çok mutlu ve mesut olmuşlar. Büyükşehire teşekkürlerini sunuyorlar.

Ne diyeyim? Allah daha büyük “mutluluklarını” da göstersin.