CHP İLÇE BAŞKANI SÜPER!

 Gazetede Yayın Tarihi: 08.02.2018



CHP İLÇE BAŞKANI SÜPER!


           Çok fena yakalandım. Geçen hafta yazdığım yazı beni ele verdi.
          AKP'li arkadaşım "gene bize giydirmişsin" diye sitem ederken, CHP ilçe başkanı Türk filmlerindeki gibi birden ortaya çıkarak "Durun. Size değil bize giydiriyor" diyerek beni 'suçüstü' yakaladı. 



  Oysa ne güzel gizliyordum kendimi. Havadisteki yazılarımda AKP zihniyetini eleştiriyor gözükürken aslında CHP yi eleştiriyordum.


          Ama sayın ilçe başkanı süper anlayışıyla benim maskemi düşürdü. "Kripto CHP düşmanlığım" deşifre oldu.

          Sadece o mu?
          2014 yerel seçimlerinde, 6 Haziran ve 1 kasım 2015 genel seçimlerinde ve nisan 2017 referandumunda CHP'ye destek veriyormuş gibi yaparak, özenle sakladığım "Fırıldak Kubiliğimin de" farkına varmış sayın ilçe başkanı. Allahtan rahmetli Izzet Dede ağabeyim deşifre olmadan vefat etti. Yoksa ikimiz de "FKÇ" (Fırıldak Kubiler Çetesi) suçundan ayvayı yerdik.


           Bu arada çok önemli bir ayrıntıyı da yakalamış. Biz CHP ye hain emellerle sızmadan önce 1994-1999-2004-2009 yerel seçimlerini kazandığı halde bizim yüzümüzden 2014 seçimlerini kaybetmiş. Hatta yine bizim yüzümüzden son otuz yılın en düşük oyunu aldı. Bu suç affedilebilir mi? Sahi bir kişi daha varmış benim suç ortağım. Bu kim? Çok merak ettim.


          Bazı CHP üyesi arkadaşlarla ayrıca gurur duydum. Anlayış konusunda ilçe başkanını bile geride bıraktılar. Yazımı okumadan içinde ne yazdığımı hissederek yorum yaptılar. Bir üyemiz ise "kompozisyon ödevini inceleyen edebiyat öğretmeni" gibi satır satır değerlendirme yaparak, mecaz, kinaye, tecahül-ü arif gibi edebi sanatları sorgulamış. CHP Genel Başkanıyla alay ettiğimi anlayıvermiş.



          Yine başka bir abimiz de benim yüreğimi ağzıma getirdi. Eski okul 'arkadaşımın' hakkımda söylediklerini yazdı. İyi ki ilkokul arkadaşlarımla konuşmamış. Yoksa Teksas- Tommiks ticareti yaptığım, miliş oynarken ne haltlar yediğim, komşunun bahçesinden erik çaldığım ortaya çıkardı. O zaman ne yapardım?



          Sayın ilçe başkanı sadece benim maskemi düşürmekle kalmadı. Partinin geleceğini, saflığını, katışıksız yapısını da güvence altına aldı. Başka partilerden CHP'ye katılmak isteyenler olursa, fırıldaklığı, dönekliği ve doğrultu tutarsızlığını da göze almak zorundalar. Benim üzerimden olası hainlere karşı gözdağı vererek “biz yemeyiz” mesajı veriyor. Öyle ya … Herkes otursun oturduğu yerde.



          Eee bundan sonra ne olacak?

          Benim bütün foyamı ortaya çıkaran ilçe başkanının yüzüne bakamam artık. Sanırım O da benim gibi bir kriptonun yüzüne bakmaz.



          Geriye tek bir yol kalıyor. Parti tüzüğünü işleterek beni disipline verip ihraç ettirmek. Böylece hiç bir suçun cezasız kalmayacağını cümle aleme göstermiş olursun. Benim söz konusu yazımı ve CHP ile uğraştığım diğer yazılarımı İl disiplin kuruluna gönder. Sen de bir üst yazı ile benim ne mal olduğumu, nasıl kripto CHP düşmanlığı yaptığımı yaz. Hatta yazının daha güçlü olması ve etkisini arttırmak için, benim yazımı daha okumadan içinde CHP düşmanlığı olduğunu anlamış uyanık CHP li arkadaşlar da imzalasınlar. Sakın üzülmeyin biz zaten DSP'den alışıkız ihraç edilmeye.



          Ee boşuna dememişler 'kendi düşen ağlamaz' diye. Bu yüzden sana söz veriyorum tek bir kelime dahi savunma yapmayacağım ve ağlamayacağım.



         Kalın sağlıcakla...