BURSA'YA KİM GİDER? - Sinan UYGUÇ

Yorum Ekle

BURSA'YA  KİM GİDER?


İsmail Batu
İsa Oruç
ismail Gürtunca
Hüseyin Tuncer
Ş.Vahit Girgin
Cemalettin Yılmaz

 Mehmet Taslı
Serkan Büyükbayrakdar
Caner Kardeş
Erol Aslan
Önder Aydın

Mustafakemalpaşa Esnaf Odaları'nın başkanları..
Gözler 6 Mayısta yapılacak BESOB seçimlerine çevrilmiş durumda.

Tabiki her başkanın gönlünde BESOB yönetim kuruluna girmek var...
Ne varki teamüller gereği 3 başkanın gitmesine imkan yok
çünkü yeni seçildiler.

Serkan Büyükbayrakdar
Serkan Kardeş
Erol Aslan
bu başkanlar ancak bir dönem daha beklemek zorundalar.

İsa Oruç Besob a aday olmayacağını dillendirdi..
Ne var ki MKP esnaf kefalet kooperatifi başkanlığını da yürütüyor.
Büyük başarılara imza attı.
Zaten 2 dönem besob yönetim kurulu üyeliği yaptı.
Kooperatife ayırdığı zaman yeterince fazla 
bunu bildiğinden Besob adaylığını istemiyor.
Kooperatifteki başarısı meydan da.Bitmiş bir kurumu aldı yeniden ayağa kaldırdı.
Esnaf camiası son seçimler de onu yeniden kooperatif seçimlerin de göreve getirdi

Yukarıdan bakıldığında İsa Başkan da aday olmadığına göre 7 aday ortada duruyor.

Hüseyin Tuncer de Tatkavaklı kooperatifi başkanı olduğundan onu da ayırmak gerekiyor...

Geriye kalıyor 6 oda başkanı...

En çok Besob ta görev almak isteyenlerin 1.si İsmail Batu iken kulislerde konuşulan 2. isim de Önder Aydın

Ancak...
Bu istemekle olmuyor.

Geçen dönem Besob Bşk nı Arif Tak hiç bir şekilde oylama yaptırmayarak sadece 6 başkanın imzasıyla İsmail Batu yu listesine alarak seçimlere girdi.

Ama bu dönem ...
Konuşulan bir çok senaryo var..
Arif Tak ın büyük bir oylamayla ki bu oylamaya odaların yönetim kurulu üyelerinin de katılacağı bir seçimle gidileceği...

Burada kimin şansı olur
Kimler aday olur?

2 aday haricinde

Ş.Vahit Girgin veya İsmail Gürtunca aday olur mu bilinmez
ancak nabız yokladıkları kesin...
Ne var ki oylama başkanlar arasında olursa
İsmail Batu öne çıkabilir ancak konuşulduğu gibi eğer yönetim kurulu üyelerinin de katılacağı bir oylama olursa
Mustafakemalpaşa dan çok sürpriz bir aday Besob yönetimine gider.

Kim olur diye sorarsanız cevabını ben biliyorum
Ne var ki Sn Arif Tak ın nasıl bir oylamaya gideceğini bilmeden cevabı yazmam
Eğer sadece başkanlarla oylama olursa farklı bir sonuç ortaya çıkar yönetim kurullarının katılacağı bir oylama olursa bambaşka bir sonuç ortaya çıkar

Eğer Arif Tak derseki yönetim kurulları da oy kullanacak
O zaman size 6 Mayıs tan evvel bu köşede kimin gideceğini söylerim.

 

Yorumlarınız için teşekkür ederiz. Yorum için açıklama