NEREDE KALMIŞTIK? - İbrahim ÇAVLI

Yorum Ekle
Uzun bir aradan sonra merhaba. Nerede kalmıştık?

 Geçen köşe yazımda Tatlıtop”tan bahsederken çok değerli ağabeyimi Diş Hekimi Volkan Erdemli”yi unutmuşum.Kusura bakmasın.Gerçekten Tatlıtopa çok büyük emeği geçti Volkan ağabeyimin.Yıllarca Mustafakemalpaşa Devlet Hastanesinde görev yaptıktan sonra şimdi İzmir”de .Hem analım buradan , hem de Mustafakemalpaşa”dan kucak dolusu sevgiler sunalım.Bu ilçe seni unutmadı,Unutmayacak.

Geçen zaman içinde spor olarak bir şey değişti mi? Yok hayır daha fazla geriledi, ilerleyecek yerine.


Futboldan bahsedeyim biraz. Büyük Mustafakemalpaşa şampiyonluk parolosu ile sezonu başladı ama son haftada zar zor kümede kaldı. Hey be nereden nereye.

Türkiye 2. ligde oyna, 3. ligde oyna şimdi.Şimdi Bursa Süper Amatör küme “de
Şunu da söyleyeyim Büyük Mustafakemalpaşaspor ,bildiğimiz Mustafakemalpaşaspor değil.O Mustafakemalpaşaspor TARİH oldu.Büyük Mustafakemalpaşaspor ben ve arkadaşlarımın kurduğu takım.


Basketbol”da durumlar vahim.Bir zamanlar ilçemizden 4-5 kulüp katılırken bu sezon sadece Mustafakemalpaşa Belediyespor ve Çimenspor .


Voleybol ilçemizde bitecek ama Şerif Hocam tek başına direniyor, tüm imkansızlıklara rağmen ama Şerif Hoca da ne kadar bu yükü taşır bilinmez.Allah yardımcısı olsun.


Neden böyle dertlendim.Önümüzdeki günlerde seçimler var.Ben siyaset yazmam,yazamam.Burada büyük usta köşe yazarlarımız var,onların yanında benim siyaset konuşmam çok büyük ayıp olur.

Ama maalesef ülkemizde Siyasetin girmemesi gereken Spor, Eğitim,Sağlık ama.Bana göre en çok siyaset te buralarda oluyor.


Ama ilçemiz bu konuda da çok sansız.Neden Mustafakemalpaşaspor daha evvelki Belediye Başkanımız Hayri Öztetikler”in zamanında biraz direndi.O zaman Mustafakemalpaşa lı ilk en genç bakanımız Şükrü Erdem”in sayesinde spor olarak ilçemize spor olarak yatırımlar oldu.Daha sonra Mehmet Küçükaşık ve Ali Koyuncu bir şeyler yapmaya çalıştı.


Buradan sözü nereye getireceğim.Hangi siyasi Parti olursa olsun. İlçemize hizmet gelmesi bakımından İlçemizden Milletvekili olsun. Ben isterim ki her Siyasi Partiden Mustafakemalpaşa olarak Milletvekili çıkaralım ki yatırımlar ilçemize çok gelsin.


Hem iktidar , hem de Muhalefet Milletvekilimiz çok olsun.Önümüzdeki seçimlerde ilçemiz İnşallah Ankara”da 5 Milletvekili ile temsil edilir.Utanıyorum çünkü ben şahsen Bir zamanların Bursa”nın 2 Büyük ilçesi iken şimdiki durumumuza .Utanıyorum Futbolda bir zamanlar bizim gurupta olan Akhisarspor”un şimdi Federasyon kupasında Final oynamasına.Biz nerdeyiz Akhisar nerde.

Uzağa gitmez isek Karacabeyspor.Şimdi 3. ligde.Karacabey Amatör iken biz 3. ligde idik şimdi.Karacabey 3. ligde, Biz Amatör Süper kümede.


Ben Mustafakemalpaşalı olarak Ankara”da 5 Milletvekili ile temsil edelim ama spor”u da sevsin Milletvekillerimiz.


Ben Mustafakemalpaşalı olarak Karacabey Belediye Başkanı gibi,Akhisar Belediye Başkanı gibi spor”u seven bir Belediye Başkanı istiyorum.


Şimdilik Hoşcakalın

Yorumlarınız için teşekkür ederiz. Yorum için açıklama