DOLMUŞLAR KALKIYOR MU?

Yorum Ekle

2007 yılında büyük mücadeleler sonucunda ilçemizde taksi-dolmuş uygulaması başlatmıştık. Yıllardan beri hemşehrilerimizin özlemi ve talebiydi. Belediye Meclisimizdeki arkadaşlarımızla birlikte bütün riskleri üstlenerek bu uygulamayı hayata geçirdik. Karşılığında Bursa ağır ceza mahkemelerinde yıllarca süren davalarda yargılandık.

Bir süreden beri “dolmuşların kaldırılacağı” duyumunu alıyordum. Ama bu sadece bir söylenti de olabilirdi. Bu yüzden kesinleşmeden, belge olmadan yazmak istemedim. Çünkü bana karşı belgesiz, söylentiye dayanan bir çok iftira ve suçlama yapılmıştı. Aynı şekilde davranmak bana yakışmaz diye düşündüm.

Evet gelelim dolmuşlara;
Bursa Büyük Şehir Belediyesinin şirketi olan “Burulaş” , Bursa Büyük Şehir Belediyesi Ulaşım Daire Başkanlığına , 16.02.2015 tarihinde Genel Müdür Levent FİDANSOY imzasıyla aşağıdaki dolmuşların kaldırılarak dönüştürülmesi kararı alınmasını isteyen yazıyı gönderiyor.


Büyükşehir Belediyesi de , ilçemizdeki bazı kurumlara, 25.02.2015 tarihli Başkan Adına Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa ALTUN imzasıyla resmi yazı göndererek , bu konuda “kurum görüşlerini” soruyor.

Evet durum bundan ibaret sevgili hemşehrilerim.
Büyük Şehir Gelince Hizmet Yağacak” dedikleri böyle bir şey herhalde.
 
 

10 Mart 2015 Salı

Yorumlarınız için teşekkür ederiz. Yorum için açıklama