"HUYSUZ İHTİYAR" GENE GELDİ

Yorum Ekle

Benim huysuz arkadaşım dün yine geldi.
Ne o len benim dedikodumu yapmışsın. Site mi, apartman mı ne kurmuşsun. Orda beni yazmışsın?”
Ne bu şiddet ne bu celal saaç (sağdıçın kasaba ağzıyla söylenişi) , dur bakalım soluklan” 
 
Hadi söyle bakalım çayları fazla vaktim yok”
Çayları söyledik. 
 
Anlat bakalım şimdi sen ne diyorsun?” dedim
Sana ne söylediysem internette yazmışsın.”
Ne var? Fena mı olmuş? Senin o 'yüksek ve derin' bilgilerinden herkes faydalansın istedim”
Aslında hoşuna gitmişti ama bana gene de trip atıyordu.
Bir de ortalığı karıştırmışsın” 
 
Hadi ya ne yapmışım?”
Belediyenin satacağı yerleri yazmışsın”
Ne var bunda? Bunlar gizli devlet sırrı değil ki. Zaten Meclis Gündemi Belediyenin sitesinde de yer alıyor. Ben sadece yerlerini harita üzerinden buldum.”
Ama esas konuyu atlamışsın”
Hadi ya” dedim . “Neyi atlamışım?” 
 
Yüzüme alaycı alaycı baktı.
Bana numara çekme seni 10 yıl belediye başkanı yaptık. Bütün kanunları , her bi b.ku biliyorsun da bunu mu bilmiyorsun? Yeme beni” dedi.
Atladığım konunun ne olduğunu söylemeden nerden bileyim bilip bilmediğimi? Söyle bakalım biliyorsam biliyorum derim” 
 
Şöyle bir soluklandı. Kendini sandalyede geriye attı. Önemli bir sır verecek adamlar gibi duruşunu ayarladı. Bu durumun keyfini çıkarıyordu.
Öküzcü merasındaki yerler neden satılıyor?” diye sordu.
Ne bileyim ben. Vardır bir sebebi”
CHP ilçe başkanı İlhan Hoca'ya bir gün önce 'yardımcı olun ben oralara fabrika getireceğim' demiş”
Eee güzel işte. Bütün Belediye Başkanlarında aynı hayal vardır. Bizim dönemimizde de fabrika için yer sattık”
Salak salak konuşma beni sinir etme” dedi. 
 
O yerlerin cinsi ne?” diye soruyla devam etti.
Yanlış bilmiyorsam tarla” dedim
Tarlaya fabrika kurulur mu?” 
 
Bildiğim kadarıyla kurulmaz. Ama cins değişikliği yapılarak kurulabilir herhalde”
Belediye böyle bir cins değişikliği yaptı mı?”
 
Bilmem” dedim. 
 
Tühhh Allah Belanı vermesin” diye hışımla nara attı.
Belediye Başkanlığım yüzünden, küfür yedim, tehdir edildim,silah çekildi, 
mahkemelere gidip geldim. Bir tükürük yemediğim kalmıştı. Sağol saaç. Sayende o da oldu “ diye sitem ettim.
Biraz sakinleşti. Gönlümü almak ister gibi ağır ve yavaş ses tomuyla
Tarla olan yer kaça gider?. Sanayi parseli olan yer kaça gider?” dedi
Tabiki sanayi parseli olan yer daha pahalıya gider” dedim
Şimdi hatırla bakalım. Önceki dönemde Yaşar Abi, Erhan, Fatih, Sinan neden papaz oldular? “ 
 
benim cevap vermeme fırsat vermeden kendisi devam etti 
 
Aslanoba'ya bir yer satılmıştı. O da tarla fiyatına gitmişti. Sonra Belediyeye başvurup bir takım değişiklikler talep etmişti. Bu talepler yüzünden o meclis üyeleri başkanla papaz olmuştu”
Evet olaya hiç bu yönden bakmamıştım. Ama arkadaşım her zaman ki gibi, öküz altında buzağı arıyordu.
Doğmamış çocuğa don biçilmez saaç” dedim. “Senin ki biraz bilim kurgu gibi oldu”
Ben oldu demiyorum zaten. Ama olabilecekleri söylüyorum” dedi.
Bak bu söylediklerini yazarım” diye hafif yollu tehdit ettim.
Yazmazsan nemertsin” diye kükreyerek çekip gitti.
O'na “Namert” olmadığımı belirtmek zorundayım. 
 
 

4 Mart 2015 Çarşamba

Yorumlarınız için teşekkür ederiz. Yorum için açıklama