MERHUM ERBAKAN'IN 4.ÖLÜM YILDÖNÜMÜ

Yorum Ekle

        Bugün bir baktım “Belediye Reklam ve Propaganda Merkezi” , ilçemizdeki reklam panolarına Merhum Başbakan Necmettin Erbakan'ın 4. ölüm yıldönümünü anan afişler yapıştırmış. Benim şahsen hoşuma gitti. Ülkeye hizmeti geçmiş insanların anılması kötü olamaz. 
      Ama benim bir arkadaşım var. Öküz altında buzağı arayan cinsinden. Herşeye olumsuz tarafından bakar. İşin kötüsü çoğu zaman da haklı çıkar.
Bugün eczaneye geldi. 
 
Ona “afişleri sordum”
Gördüm” dedi.
Güzel bir düşünce , rahmetli başbakanların anılması” dedim.
Yüzüme dik dik baktı.
Ecevit'i ne zaman andılar?” diye sordu.
Evet anmadılar ama belki siyasi olarak ona karşı oldukları için yapmamışlardır” dedim.
Bu sefer küfreder gibi baktı.
Peki neden Erbakan'ı 1., 2. ve 3. ölüm yıldönümlerinde unuttular da birden 4. sünde andılar?” diye sordu.
Benim cevap vermeme fırsat bırakmadan kendisi devam etti.
Haziranda seçim var. AKP oyları düşme eğiliminde. Bir oy için yapmayacakları yok. Daha düne kadar Erbakan'a karşı çıkıp, alay edenler ; “Milli Görüş Gömleğini” çıkardıklarını söyleyenler şimdi onun mirası üzerinden oy devşirmeye çalışıyorlar. Her zamanki gibi samimi değiller” dedi,
Son kalan yarım bardak çayını bir dikişte içip gitti.
 
 

1 Mart 2015 Pazar

Yorumlarınız için teşekkür ederiz. Yorum için açıklama