İÇİM ACIYOR İÇİM - İbrahim ÇAVLI

Yorum Ekle
İÇİM ACIYOR İÇİM
Neden böyle başlık attım anlayacaksınız az sonra.
Dilimin döndüğünce Mustafakemalpaşa”ya mal olmuş Tatlıtop Basketbol Şenliğinden bahsedeceğim. Bu sene 25 yaşını dolduracak.Kolay mı ? dile kolay 25 yıl.Nasıl başladı, kimlerin emeği var,dilimin döndüğünce anlatacağım.
 
Bazıları okusun ki neleri yok etmişler, ne değerleri hiç etmişler.Sanki emekleri varmış gibi her şeyi yok ettikleri gibi,Tatlıtopu da yok ettiler.Merak etmeyin tarih de , bu ilçenin gençleri de sizden hesap soracak zamanı gelince.
Sene 1992 yer:Mustafakemalpaşa İbn-i Sina İşitme Engelliler okulu (Şimdiki Öğretmenler evi) Burada başladı.Bilmem aranızdan kaç kişi hatırlar.Mehmet Ali Beygirci, Hayri Öztetikler,Fuat Ergün,Recep Turhan,Zafer Beyaz,Mustafa Kurt, Sinan Uyguç,Mesut Ceylan,Muzaffer Manav,Ender Görgülü,Alpay Çalışkan, Engin İlhan, Sedat Erakman, Abdullah Öztürk,Süleyman Özmen(Süleyman Hoca),Yusuf Aydın,Sait Çakırcalı,Salih Bobaç,Veyis Duran,Hüsamettin Dobruca(Rahmetli),Tarık Tak,Fahri Öztetikler, Bayram Köstereli, Tuğan Büyükbaşaran,,Genç olarak Ethem Yılmaz, Buğra Ata ,Özlem Sönmez Taşkın, Üveys Cevher Yalçınkaya, Sefa Çiftçi, Ali Bekir Yıldırım,Halis Aydın ve az bir şey katkım varsa ben İbrahim Çavlı.(İsimleri unuttuklarım dostlarımdan,ağabeylerimden,kardeşlerimden Özür dilerim).
Oyuncu olarak, Mustafa Mavili(Şimdi Basketbol 1. ligi takımlarından Muratbey Uşakspor Baş Antrenörü, Sarı Levent(Rahmetli ),Erol Sanlı,Sarı Cem,Mustafa Özbursa(Muto), Doğan(Uzun),İsmail,Şakir Çalışkan(Arnavut),Serhat Şenduran(Minik)Osman Şerifoğlu ,Tamer,Ümit Besir, İdris Korten,İsmail Sundur,Hüseyin,Hüseyin, Ümit Uruş,
Sanırım ben 2. seneden sonra katıldım Tatlıtop Ailesine.Hem o seneler ben komitede değil de Takım kurarak tanıştım,Daha sonra komite ye de girerek katkım oldu sanırım.
Tatlıtop ilçemizin sembolü idi.İlçe esnafımız sponsor olur, çok güzel olurdu eski Tatlıtoplar.
Ha şunu da söyleyeyim güzellikler katılması için her sene tatlıtoptan en az 6 ay evvel toplantılar olurdu.Her sene ne yenilikler getiririz diye. Toplantıya katılanlar arasında her siyasi parti görüşlüler olur, ama toplantıya girince herkes her şeyi
Dışarıda bırakır, herkes Tatlıtopa odaklanırdı. Mustafakemalpaşa İbn-i Sina İşitme Engelliler okulunda olur Tatlıtoplar başlama saati
19-00 ise tribünler saat 17.00 yer kapma olurdu.Akşam yemekleri tribünler üstünde yenirdi.
Hayri ABİ(Hayri Öztetikler) ülke bazında adımızı duyurmak için İsmet Badem”i misafir etti yıllarca.İsmet ağabeyinin gazetesi olan Fanatik Baskette ilçemizin adı“ BASKETBOL CUMHURİYETİ MUSTAFAKEMALPAŞA “ idi.
Neler olmadı ki neler yaşandı o yılları bilen yaşayanın illa bir anısı vardır.
Ama şimdi ne oldu.İşte ondan içim acıyor.Yok oldu bitti.Bitirdiler.Neden onu bana değil bitirenlere sorun.Yıllarca emek verdiğim Tatlıtopa son 3 seneden beri gitmiyorum.Tatlıtop zamanı ilçemiz farklı idi. tribünler dolu , insanlar bir çoşku içinde idi.Ama şimdi , Her şey yalan olduğu gibi Tatlıtopun oynandığı ye bomboş.
Yazık ettiniz yok ettiniz.Ama unutmayın Tarih sizden inanın hesap soracak.Ben görecek miyim.İlk köşe yazımda Tatlıtoptan bahsettim eğer bana bir şeyler olmaz ise burada köşe yazılarım devam edecek.Şimdilik Hoşcakalın diyor “içim acıyor içim “diyerek sözlerime son veriyorum .
 


Yorumlarınız için teşekkür ederiz. Yorum için açıklama