ÖZÜR - Mehmet KUL

Yorum Ekle
        Gazetede Yayın Tarihi:29.03.2018


       Uzun zamandan beri ülke meselelerini takip ediyorum.
          Siyaseti, sosyal olayları, ekonomik gelişmeleri, eğitimin durumu ve mahalli yönetimleri...
          Değerlendirmeler yaparken kendi görüşüme, siyaset anlayışıma göre değil, objektif ve evrensel değerleri esas almaya çalışıyorum.
          Objektif ve evrensel değerler deyince, bir çoklarının aklına "siyasi kimlik olarak tanınma şeklimden dolayı" yatmamış olabilir. Kimseyi inandırma gayreti içinde de değilim.
 
 
           Bir şeyler söylerken veya yazarken "kim ne der" i dikkate almıyorum.

            Geçmiş zamanda da farklı ve rakip siyasi partilerden olmamıza rağmen Hayri ÖZTETİKLER'in Belediye başkanlığı döneminde başarılarını hem İLK ADIM gazetesinde yazdım, hem de destekledim. 
           YALINTAŞ Belediye başkanı Mahmut ERTUĞRUL'un başarılı altyapı çalışmalarını da yazdım.

            Bu gün de Nurhayat KAYIŞOĞLU'nun ilçemiz için çalışmalarını taktir ile her yerde anlatıyorum.
           Belediyenin önünü halka açık meydan yapan, halkın istifadesine sunanlara da teşekkür ediyorum. (Meydanın olduğu yere başka binalar da yapabilirlerdi.)
          Yeni hastanenin yapılmasında emeği ve katkısı olan bu günkü iktidar mensuplarını da tebrik ediyorum.

        Tebriklerden sonra, kendi adıma (belki sizler de katılırsınız) bir de özür dilemek istiyorum. 
         Günümüzün siyasilerini gördükten sonra...
         Kimlerden mi? 
         Ebedi aleme göçtüler...
 
        Süleyman DEMİREL'den...
        Ne kadar demokrat, hoşgörülü, nüktedan bir insanmışsın ki bilememişiz.

        Bülent ECEVİT'ten...
        Ne kadar cesur, mütevazi, dürüst, kararlı bir insanmışsın ki bilememişiz.

        Necmettin ERBAKAN'dan...
        Ne kadar ileri görüşlü, çalışkan, ihlaslı zarif bir insanmışsın ki bilememişiz.

        Alpaslan TÜRKEŞ'ten...
        Ne kadar özü sözü bir, millet sevdalısı, gerçek bir lider insanmışsın ki bilememişiz.

         Bu gün değeriniz çok daha iyi anlaşıldı. 
        Yakın tarihimizin değerleriymiş siniz.

        Bilememişiz...
 
 
 

Yorumlarınız için teşekkür ederiz. Yorum için açıklama