BİRLİK - Mehmet KUL

Yorum Ekle
Uzun yıllardan beri ülke meselelerini, ilçede olanları, yapılmasını uygun gördüğüm konuları belli aralıklarla sizlerle paylaşıyorum. Gelişen olaylara daha çok tenkit gözüyle değerlendirme yapmak basının temel görevi anlayışında olduğumdan, görevlerde bulunanlar tarafından hoşlanılmadığını da biliyorum. Açıkça "şirinlik yapma" gibi bir derdim de yok. Bazen çok olumlu bulduğum icraatları da teşekkür duygusu ile sizlere duyuruyorum.
       Bu gün de çok taktir ettiğim, devamını beklediğim siyasi bir konuda hem tebriklerim hem de "dikkate alırlarsa" uyarılarım olacak.
        Aslında benim de içinde bulunduğum siyasi çizgi ile ilgili, bu köşede pek yazı yazmak istememekle birlikte hem bütün Türkiye'ye hem de ilçemize gündem olduğu için olumlu duygu ifadesi taşıdığımdan yazma ihtiyacı hissettim. 

        Bu girizgahtan sonra;
        Kendilerini ister ulusalcı ister milliyetçi olarak ifade etseler de neticede bunların tamamı, kendilerini Türk milletine ait hisseden, Türk milletine ait bütün değerleri savunan, tarihten gelen büyüklüğünü önümüzdeki yüz yıllara taşıma gayreti ile planlar yapan, ülkülerini şahsi geleceklerinden üstün fedakar insanlardır.
Kısaca bunlar, önce vatanım ve milletim diyenlerdir.
       Aslında bu fedakar ve cefakar insanlar el üstünde tutulup, önemli görevlere getirilip, varılmak istenen hedeflere hada çabuk ulaşılması beklenirken tam tersine hep önleri kesilen, horlanan, üzerlerinde olumsuz oyunlar oynanarak hep harcananlar olmuşlardır.
        Çünkü onlar beynelmilel dış güçler ve onların yerli kişiliksiz işbirlikçileri tarafından büyük tehlike olarak görülmüşlerdir. Milli gücün artması, emperyal güçlerin kaybetmesidir.
       Onun için milli düşünenler, dış güçler tarafından dikkatle takip edilirler. Milli birlikteliğin güç kazandığını anladıkları anda ilk yaptıkları milli düşünenlerin arasına nifak sokmaktır. Bu nifak birliği bozduğu gibi, dışa karşı verilmesi gereken mücadele içe dönük birbirine karşı verilen mücadeleye dönüşür. İç çatışmalar, karşılıklı kırdırılmalar dış güçler tarafından keyifle seyredilir.
         Şu anda da bu tezgah Türk milliyetçileri üzerinde oynanıyor. Daha önce de defalarca birbirimize düşürüldük. Dışa karşı vermemiz gereken mücadeleyi birbirimize karşı verdik. Ölçüsü belli olmayan, neye ve hangi kıstasa dayandığı meçhul hain ithamı ile suçlandık karşılıklı olarak.
        Şimdi de kendisini ulusalcı olarak tanımlayan insanlarla ilk defa bu kadar birbirimize yaklaşmışken tekrar bölünüyoruz. Bu bölünme ülke birliği için büyük bir tehlikedir.
       Yukarıdakiler! birbirlerine derlerse desinler, ilçemizin değerli insanları...
       Milliyetçi Hareket Partisi ilçe Başkanı Nebih ALGAN ve yönetim kurulu...
       İyi Parti İlçe Başkanı İhsan KEÇECİ ve yönetim kurulu...
       Bu güne kadar birbiriniz hakkında tek kelime olumsuz konuşmanız duyulmadı.
Bunun için sizleri tebrik ediyorum. Aynı şekilde devam ediniz.
       Bu tavrınızı gençlik teşkilatlarınıza da aktarınız.
       Siz savaş değil sadece siyaset yapıyorsunuz.
       Kalite budur.
       Milliyetçiler ya da ulusalcılar, birbirlerinin rakibi değildir.
       Gerginliğin ülkeye vereceği hiç bir fayda yoktur.
 

Yorumlarınız için teşekkür ederiz. Yorum için açıklama